Sunday, November 25, 2007

Moderator





Assalamualaikum kengkawan,

Aku moderator br skrg..panggil je aku yus..dulu aku kelas 5A4..aku dah 2 anak dah...yg 1st 5th dan yg 2nd 2thn stgh. aku duk kat area tasik permaisuri cheras..

aku keja dlm ind. banking..laki aku pun sama org bank gak..

aku volunteer kat man mintak moderate blog smc ni, coz man bz sgt...man pun dah tension krg asik hentam dia je....sian gak ngan dia..

jd krg jgn lah hentam aku lak kalo aku x updated ye..coz aku pun ada blog lain nak aku usahakan lak.. sbb kalo aku nak jumpa bdk2 smc, kena pakai duit tmbg gak..coz aku x reti drive..dan ngk masa aku gak ok ke x...ni bukan berkira ek..tp itu lah realiti nye...

Ok smpi sini je lah yg dpt aku bebelkan..jumpa lg diposting yg akak dtg.


p/s-FYI aku pki address yg br ni sbb address lama smc9495 x available..aku x tau sbb apa..walaupun dah lebih 1 week man delete..jd aku cdgkan kat man bkk aje lah yg br....harap maklum!




4 comments:

Anonymous said...

a'kum..tahniah pd yus jd moderator yg baru..harap kwn2 yg lain gunalah blog ini sebaik mungkin demi menjaga persahabatan yang br terjalin ini..elakkan guna perkataan yg menyinggung perasaan org lain.kta dah semakin berumur ni cepat rasa sensitif..pas ni bolehlah kita plan aktvt kita untuk thn depan.ok jumpa lg.

kapt azizi@cikzz

Anonymous said...

Tahniah Yus! Harap2 blog ni semakin succes. All the best.-Rose

moderator - yus said...

ziz, rose

akak kuusaha kan..tq

zurien99 said...

harap2 blog baru ni dapat kumpul kan ramai lagi kawan2 SMC kita, kalau boleh cikgu2 dapat join lagi seronok...