Thursday, November 29, 2007

Nonnie




Ni gambar terbaru aku ngan family tersayang. Kahwin tahun 2002 September. Gambar raya tahun ni (walaupun pakai baju tahun lepas.. x de masa nak carik baju baru, sibuk ngan pregnant and delivered on May 2007).




Itulah pasal si cuppycake aku tu pakai baju kaler lain dari yang lain. Aku kerja kat sebuah Housing Developer Company sebagai secretary kpd Senior Manager dan Project Manager. Anak aku 3 orang, kesemuanya perempuan (rasa2 boleh berbesan ngan Farrah Mokhtar x). Hubby aku tua setahun dari aku dan bukan budak SMC (ramai tau aku ada cinta kenangan silam ngan budak SMC kan?). Kerja sebagai Site Agent kat Teluk Intan.



Aku dulu assistant kelas 5A8 (kelas tak glam..) Sama kelas ngan Azizah the Legend, Azlinda, Aliza (yang chubby tu), sapa lagik ye.. Yusrizal, Sazrina, Sazatul, Ezwandy Rezal, Sharizwal.. ramai lagi lah.. (maklum je lah kelas aku masa form 5 - 38 orang).. Apa lagik nak tau tentang aku? Cukuplah tu kan. Pepehal email aku atau nak tau lanjut tentang aku secara harian, lawat lah blog aku yang dah di link kan oleh moderator dalam smc95 ni. Adios Amigos.. Wassalam.



p/s ni email noni mama_cute0709@yahoo.com.my


1 comment:

DramaQueen said...

weihhh noni..nko ngan nona kan kembar.. nko tak dpt anak kembar ke? hi hi hi... aku tingin nak kembar.. tp dpt sorang.. alhamdulillah..dan aku sedar.. betapa tak cukup tangan aku..walaupun aku handle baru sorang..

diulangi..hehehe..baru sorang..