Wednesday, December 12, 2007

Mahadi (5A6) & Norlina (5A2)




Citer serba sedikit tentag diri aku sekarang..


Nama sebenar aku Norlina Yusof, dulu aku kelas 5a2, sama denga izan, zuridah, yusnita, juliana talib dan robo. Aku dah kawin pada tahun 2003 dan mempunyai seorang anak perempuan, Nur Adriana Durrani. insyaalah bulan Feb tahun depan tambah lagi sorang.

Laki aku ex-smc gak kelas 5a6, Mohd Mahadi Abu, die sekarang keje sebagai Network Engineer kat Shah Alam. Aku sekarang bekerja kat company Hj Samuri sebagai Account Exec. So, xyahlah korang nak mintak aku diskaun sate sebab aku bukan keje dekat kedai die..aku cuma buat akaun die jer...Sekarang nie aku duduk kat Lestari Putra,Seri Kembangan.

So, sape-sape nak contact aku balik leh email aku kat adinina@streamyx.tm.net.my

4 comments:

nonnie78 said...

Akum..

Aku kenal sangat ngan norlina ni. Dia classmate aku since sekolah rendah kat skbtr1 lagik. then mahadi ni satu team aku masa PBSM kat smc dulu.

Aku dengar gak citer dorg kawen tp x pat jemputan lah rasanya.. lagipn masa tu aku kat penang. tak pe lah.. pepehal pun welcome to our blog. semoga lebih ramai x-smc yang join blog ni key?

congrats dan thanks pada ita sbb rajin update dalam blog.

Kaiju Malaya said...

sape tak kenal... aku puas dok ingat... pastu baru aku terkenang... yihhhhhh.... jangan kata dia ni... abg dia pun aku kenal... hahahaha... dok dekat jer dgn skbtr tu... kalau lambat gak pi sekolah dulu2 aku tak tau lah....

tahniahhhh....

Alan said...

Salam sumer.. sy ni bkn ex-smc.. tp adalah kenalan Mohd Mahadi bin Abu masa diploma nih.. dah lebih kurang 10 tahun x jumpa, cari punya cari jumpa lak kat blog ni.. ade saper2 bleh tolong bgtau sy camne nak kontek Mahadi ni x? no phone dia @ nina ke.. sy dah cuba email ke adinina@streamyx.tm.net.my tp, x ujud email tuh (bounce back).. rasanya xde email domain @streamyx.tm.net.my kut.. dah cuba @streamyx.com & @tm.net.my pun xdpt.. mintak sgt2 lah saper2 yg boleh tolong..

moderator - yus said...

alan sy ada no norlina je..cuba nanye dia ye..0126222341