Thursday, December 6, 2007






Salam. Hai guys... I'm Eniey Wahidah Bt Mohd Yurau. Tak tahu korang ingat lg ke tak.....?


Aku dah tengok blog SMC94/95 yang baru.... uiiih dasyat ar Yus menyambung balik perjuangan Azman utk cerita2 hangat SMC. Congrats btw,.. both of u.


Ni ada beberapa kpg gambar utk masuk SMC94/95 blog. Actually aku smpi tingkatan 3 je kt sana... 1Amanah, 2Amanah pastu 3 Dedikasi...then aku ke vokay Sek. Men. Vokasional Temerloh (skrg ni dh Teknik ar)...so kira aku form 4 n form 5 xde kt SMC...


tp aku still contact kengkawan lama... jurimah, bibi, azlina, zuridah, zanariah...n d others. Boleh katakan semua kt SMC aku kenal sebab aku membesar kat BTR.
So sekolah rendahpun kt SKBTR1&2 dan Sek Menengah kt Sek Men Puteri Wilayah jap pastu br masuk SMC then ke SMVT...


tu yg majority aku kenal, lgpun aku ni kan friendly.... hehehe. Last aku jumpa diaorang sume masa 1st Gathering Annual Dinner at Seafood Terminal, Ukay Perdana. Sorry tak smpt bergambar masa tu coz anak dh mengantuk sgt. Oh ya, sblm terlupa...Tahniah pd Syukri n Congratulatios to Shima Suboh on her New Born Baby.. eh Rema tu dh lama giler aku tak jumpa dia, tah ingat lg ke tak kt aku ni....

Aku dh 2 tahun lbh berkahwin ngan suami tercinta (Mohd Nor Ikhsan) n ada sorang anak tersayang (Mohd Adib Naufal) yg tgh drive tu...(future F1). Kalau nak tgk gambar kawen aku masuklah ke laman web ni http://avicennastudio.fotopages.com/


Aku bekerja kt Maybank Menara sama dgn rizal, hanizah, hamidon... tp aku kt 26th floor under Mortgage, Consumer Bkg. Husband aku tu plak kerja kt Kelana Jaya as CIMB Wealth Advisor (CIMB Bank)... So kepada sesiapa yg berminat nak wat simpanan tu bolehlah contact aku or husband aku Ikhsan (016-2238781). Skrg ni kalau buat simpanan dah boleh kuar dr EPF(A/C 1), so lglah mudah... Kalau simpan kt ASB dpt dlm 9% tp kalau dlm unit trust boleh dpt untung dalam 15%-30%. Jd jgn lepaskan peluang!


Skrg aku tinggal di Tmn Bkt Indah, Ampang... Tu je lah yg dpt aku cite serba sedikit tentang diri aku... Ni email address aku enieywahidah@maybank.com.my


To All My Friend.... Hope To See U Again One Day!












No comments: