Monday, January 21, 2008

5A5

tq untuk azizi ahmad...sbb dia yg scan gmbr kaler nih..tq zz


BARISAN HADAPAN (dari kiri) :
Ezani, Azlina Dzulkipli, Nor Laili Ramli, Rosdi Sekin (Pen Ketua Kelas), Pn Azizah Sulaiman, Mohd Azizi Hj Ahmad (Ketua Kelas), Indah Mashina Md Shariff, Yusnaliza, Norhabibah.


BARISAN TENGAH (dari kiri) :
kah foo, chow ching meng Normala Abdullah (Allahyarhamah), Norshima Suboh, Syarifah Nunie Husin, Sarinita Baharom, Zubaidah, Norhayati.


BARISAN BELAKANG (dari kiri) :
Syed Mohd Faizal (potek), Azzuraini, Ariff Ahmad, Admi, Hisham Amir, Gurmit Singh,??,??, Aaron Chong, Azli Zai, Balachnadra

5 comments:

Anonymous said...

salam.. normala abdullah tuh meninggal sebab ape eh?!!!

Anonymous said...

sab, dia dah meninggal lama dah..rosmah ckp sakit kencing manis

Anonymous said...

yes! memang..arwah meninggal after struggle ngan diabetes...tu yg aku dgr from auntie dia la..

Anonymous said...

tp kesian kat arwah masa sblm meninggal dah potong dua2 kaki dia... pastu aku terkilan sgt sbb dia nak jumpa kawan2 yg rapat.. tp tak sempat nak gi dia dah meninggal .. ALFATIHAH

Anonymous said...

assalamualaikum....aku sebenarnya tak da kena mengena ngan kelas ni..tapi nak join boleh kan?....lagipon aku ada info ttg member korang nih....aku dari pantai timur, room mate ngan rosdi sekin dari sem 1 sampai sem 6 semasa belajar kat maktab perguruan tuanku bainun, pulau pinang, 1996-1999....heh heh..tu aja..