Thursday, January 10, 2008

Laily-5A5


aku jumpa laily ms ngan bekfes kat taman mulia ms 1st day bdk2 msk sek hr tu..mula2 aku cam dia..tp takut salah org..last2 aku beranikan gak la tuk tego dia..sib baik tul ye ly..hehe..

citer psl laily...kawin pd 31/8/02..nama hubby Rohaized...hubby dia keja kat amcorp Mall

laily keja kat Jab Perpaduan Negaa Integrasi Nasion kat Putrajaya

anak 2 org..1st Farisha Farhana 5thn, 2nd Farish Farhan 2thn..laily masih tgl kat BTR lagi.

sesapa yg nak email laily, leh email kat adiqnet_78@yahoo.com

3 comments:

Anonymous said...

Hai laili, aku ain kita pernah sekelas masa form 1 Cekal. Aku rasa ko keje sama ngan Siti Aida kan dulu, kalau ko ada contact dia suruh lah dia join blog ni skali ok... boleh menambahkan geng2 SMC

eLLy said...

ita aku tak leh bayangkan camne la ko terjah orang tanya
'u nie ex SMC ke?'
klu aku malu siot .. Respect kat ko

Anonymous said...

Hai Laily. Lama x dengar cite kau. Masa kau kawin pun aku x dapat datang. Aku ade hal masa tu. So, tinggal ngan mak kau ke? Aku selalu gak lalu kat makmur tu, tapi x penah pun nampak kau.