Tuesday, January 29, 2008

shima Suboh 5A5

ngan hubby


anak shima yg 1st

Ni gmbr family aku..utk pegetahuan krg aku dh nk msk 5 thn kawin ngan suami tercinta...Azman Mohamad n dpt 2 org ank pompuan.Ahaks.. 3 thn..Nur Aleya Iman n sorg lg arwah Arissa Nur Iman tlh meninggal after 17days bersalin sebab paru2 dia dijangkiti kuman...

Currently aku bekije d Citibank as bank officer la...kt cn dah 10 thn..Hubby aku lak kije di consultant company based kt Kelana Jaya as designer tuk Oil & Gas..

Ni..serba ringkas citer psl family aku..nanti kalo blog aku dh complete aku update krg eh.

Salam..

Boleh hubungi shima di shimaleeya@yahoo.com.







6 comments:

Anonymous said...

izan apa cite? ghindu kat korg...

Anonymous said...

Hi Shima,...Takziah atas kehilangan puteri tersayang,semoga tabah menghadapi dugaan..

Anonymous said...

Tauruz, tima kaseh..
Niza, Izan skang full time hse wife ler..stay kt Bkt Beruntung..Ko tkde hp no dia ke?

Kaiju Malaya said...

Huhuhu azman mohamad? nasib baik tak mohd azman. Heheheh... designer? aku pun designer gak..tapi graphic designer kat museum... Anyway enjoy the beautiful life dgn bsyukur. Everything got hikmah of it...it just matter of understanding

Anonymous said...

Takziah.....

Anonymous said...

Man & Zohor Thanks! Hehehe..for Zohor..ko mcm perli nama bapak aku jek..Suboh..
For Man, hubby aku wat design tuk process plan projectnye bio-diesel kat Indonesia..