Wednesday, March 5, 2008

Rohaizah-5A10

ngan family
anak 1st


anak 2nd

salam semua..
nothing interesting about me yg nk diceritakan.. tp bcoz of u yus, aku try gak post profile ni..nama aku rohaizah mohd gani. tp close friends call me aiza. time sekolah dulu aku 1 jujur, 2 luhur, 3 kesopanan, 4A10 & 5A10.

sekolah rendah dulu kat skbtr 1. so ramai la kwn2 dr kecik untill age 30 ni (eh, dah 30 ke aku?!!)lps spm, aku pernah keje jap kat kwong yik bank. then, dpt rzki futher study kat uniputra in a bac. of acct.

kawin thn 2004 dgn my hubby mohd yuzzi & skrg dah ada 2 puteri,syaza irdina (3 thn) & syasya syazwina (1.5 thn).time sekolah rendah dulu, cikgu selalu tanya 'what's ur ambition?'. standard answer is..'doctor'.. but, since sekolah menengah x join aliran science, x dpt la aku jd doctor.. jd la aku skrg as a 'doc payer'..J.. so now, kwn2.. moh le kite contact each other..

frankly, klau xde blog nie, mmg la aku x tau ape2 news pasal korang.. includes my x-classmates & tm'sg.. korang pun ntah2 dah x ingat aku lg kan? so, thnx 4 ur commitment cik moderator..
sesapa nak contact aizah leh emai dia kat aiza_chome@hotmail.com


3 comments:

nonnie78 said...

tm'sg!!! hanya 'kita2' je yang tau kan?? rasa cam grup paling besar dalam sekolah.. 10 orang tu.. wargh.. time sekolah mmg best.. rindunya ngan tm'sg.. but frankly, skang ni sibuk sangat ngan hidup, kerja, .. anyway, suma tm'sg still rememberred each other, rite??

Anonymous said...

Wah! Aiza comel anak kau ek! Lama tul aku x jumpa kau. Tau2 dah ada anak dah... hehehehe....

Anonymous said...

Hai,Aiza..comey anak ko..lama xdgr crita ek..