Friday, May 9, 2008

5A8

Dari bawah kiri ke kanan..

Syed Faizul – Zul Azizi – Khairul Affendi – Mohd Yusrizal (berkahwin dan bekerja di RHB Bank) – Mohd Faizal – Puan Zainab – Aku – Roshizawati (berkahwin dan masih tinggal di Flat Sri Labuan) – Sazatul Shinaz (berkahwin) – Sazrina (masing single).

Baris tengah berdiri dari kiri ke kanan..

Mohd Z (kekadang nampak di Flat Sri Kota lagi) – Razi (repeat form 5 kat Sekolah Taman Kosas tahun 1996, last jumpa di KLCC) – Mohd Zaiful Bukhari (berkahwin dan kerja dekat ngan opis aku, di kedai sparepart Pandan Perdana) – Shahrul (join smc thn 95) – Azlinda (berkahwin dan kerja di KLCC) – Azizah – Noor Aine (berkahwin dan hilang tanpa khabar) – Aliza (single, cikgu taska di Taman Mulia) – Mastura – Shamsiah (berkahwin dan last berita berada di Yan Kedah, anak dah 5 (tahun 2003 camtu) ) – Norhayazi (single dan kerja di IYC, Cheras) – Dahlia (join smc thn 95 - berkahwin dan kerja di PNB) – Khairul Azmi (join smc thn 95), Mohd Saiful Fazly (ada join gathering ari tu kan?).

Baris paling atas dari kiri ke kanan..

Man (join smc thn 95 – dia ni budak kena buang dari sekolah Cochrane kes mercun.. kah kah kah.. .tapi dia ni lawak, aku suka kat dia..) – Mohd Fuad – Mohd Azrin (hilang tanpa khabar – ada citer sedih pasal dia ni tapi tak tahu kebenaran cerita tu.. so, ignore je cakap aku ni ye!) – Mohd Fared – Omardin – Badrul Hisham – Shariffudin (last nampak dia kat Giant Taman Connought – tengah shopping last Saturday, tp tak sempat nak tegur) – Mohd Sharizwal – Mohamad – Zaidi – Husnyshah (last jumpa dia abang dia kawin kat Serdang last year) – Irwan ( dengar2 dah kawin) – Saiful Asrar (ko lebih maklumkan) – Ezwandy Rezal

Tiada dalam gambar

Noor Jahan (join smc thn 95)





p/s TQ nonie


4 comments:

Anonymous said...

teringat ak masa zaman skolah dulu. ak pn ex a8. tp bkn 5a8. 4a8.. tu pn kejap je. lepas tu pindah skolah. tp asal banyak yg ak x kenal dlm gmbar tu?

Anonymous said...

rindu dengan rakan2 kelas lama masa 4A8 & 5A8..ko pun pernah 4A8 ek.apa nama ko lupa lar..aku mohamad ada dalam gambar berdiri di barisan belakang

yus said...

aku kelas 5A4 la mad..aku kenal ko...ko keja mana ek..bak no hp ko

Anonymous said...

no telefon aku 012-2792893...lepas SPM aku banyak merantau..tahun 2000 aku balik KL..tengah duk godek godek pak cik google aku jumpa blog ni..wah meriah ek seronok giler lihat gambo lelama..