Friday, April 10, 2009

Suraya Talib dapat 2nd baby ko...


sorry lama x update uols..coz mcm biasa opis aku drg block google dan yahoo..jd nye idak la aku rajin nak mengupdate blog smc ni..blog aku pun dah habuk giler..kat umah mmg x sempat ngk blog pun..tu yg blog smc ni lama dah bersawang...ada ms baru aku update ek..

hr tu Suraya Talib smc kat aku..dia br bersalin 2nd baby pd 13/3/09..baby boy lagi uols..nama baby nye Mohd Raiyyain Iman bin Roseli..wah nama nye sedap betul daya ko boh....daya bersalin normal..aku rasa kat HUKM kot..lupa nak nanye ko..anak nye lahir lam 3.58kg..

apa2 pun tahniah ye daya...sesapa nak no hp daya, leh sms aku terus..atau email aku kat teratakku@yahoo.com



4 comments:

GC said...

muker anak nyer je ke..?? muker mak nyer maner... ;P

nonnie78 said...

daya, congrats utk anak ke2 ni.

Rina dan Mia said...

aku nampak cam muka daya...betul anak emak nih... :p

ita.itu said...

GC, ko x nmpk ke nok muka maknye kat atas skali tu..alahai ko nih