Tuesday, August 25, 2009

Lagi zuridah... Nor Zuridah Md Zin-5A2

Aku Nor Zuridah Md Zin. Dulu Kelas 5A2. Sebenarnya lama dah aku tau pasal blog nie, cuma aku xberkesempatan je nak join korang sume... Good Luck yus, sbb kau berjaya mewujudkan blog nie. Sekurang2nya, kita sume masih dpt contact ngan sume ex student SMC, khususnya thn 94 & 95...

aku keja kat Maybank, CACFT Jln Tun H.S Lee. Anak aku 2org. Sepasang. Yg sulong nama dia Nur Munirah Izzati (9thn). Yg no. 2 nama dia Faris Izzuddin (6thn)..


p/s..aku kenal dia ni..sbb dulu kita org satu sek ms sek agama rendah kan....idah...ko dah chubby skit la...pp ko tu..hehe..tp comel.....eh ida.gmbr anak mana?? sesapa nak email idah aku leh bg..<zurie_24@yahoo.com>

SELAMAT BERPUASA SUME...

1 comment:

Anonymous said...

hi idah...aah la ko dah tembam sikit