Saturday, August 15, 2009

zuridah 5A1


hi uolsss, aku zuridah 5A1, geng ena cina, ena pie,shima, akmal n shamy. aku xder gambar sgt la.. ni jer yg dapat aku bg gmbr aku ngan baby aku yang baru 2 bulan setengah.

aku dah kawin dan ada anak sorang.nama baby aku Zara Marissa.nak masuk 3 bln.aku keje kat Lembaga Minyak Sawit Malaysia, kelana jaya(gov sector). Aku dok kat area cheras lagi., bukit anggerik...aku skarang ader buat part time makeup untuk tunang n nikah, selain buat bisnes kecik2 jual dhia perfume,bedsheet..etc



Zara Marissa..alahai comel nye baby..nama pun sdp..


pah aku penah jumpa..x silap dia duk permaisuri..akmal shima tak penah lg..zurida ms reunion dulu adakan




teringat zaman2 dulu kan..syok nye ms zaman sek dulu..


p/s wah menarik gmbr2 lama zuridah by kat aku ni... sesapa yg ada leh email aku lg ek..leh aku update blog ni lg..ni email zurida.. <aunydamia@yahoo.com>

2 comments:

GC said...

mmg best masa sekolah... semua tu jadi kenangan yang terindah...

DramaQueen said...

haihhh...kenangan yg lebih dari indah.. mane la dapat putar balik kan..ekekeke...

idah.. gambor tu sme season sgt..ekeke..